آبفای هرمزگان درخشید، مقام دوم ارزیابی کشوری را از آن خود کرد
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در ارزیابی جامع ارتباط با مشتریان شرکت های آب و فاضلاب کشور، عملکردی درخشان از خود نشان داد و موفق شد در چهار بخش مهم این ارزیابی، مقام دوم را کسب کند.
این ارزیابی که به مدت یک سال توسط شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور انجام شده است، جنبه های مختلفی از ارتباط شرکت های آب و فاضلاب با مشتریان را مورد بررسی قرار داده است. آبفای هرمزگان در بخش های “ارزیابی کلی”، “به کارگیری فناوری های نوآورانه”، “تحلیل و به کارگیری بازخورد مشتری و تضمین کیفیت” و “تحلیل، داده کاوی و به کارگیری هوش تجاری” به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها شناخته شد.
در مراسمی که به همین مناسبت برگزار شد، هاشم امینی، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، با اهدای لوح از عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان و بهزاد کهورزاده، مدیر دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت، تقدیر کرد.
این دستاورد بزرگ نشان از تلاش های مستمر و برنامه ریزی دقیق شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در جهت بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی مشترکین دارد.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور؛
آبفای هرمزگان در رتبه دوم خدماترسانی به مشترکین آب در کشور
آبفای هرمزگان با کسب مقام دوم در چهار بخش ارزیابی ارتباط با مشتریان، به عنوان یکی از موفقترین شرکتهای آب و فاضلاب کشور شناخته شد.
لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=17291
- نویسنده : سردبیر/صدیقه دهقانی تلگردوئی
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 25 بازدید
- بدون دیدگاه