• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2
مدیر بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر خبر داد :

بانک سینا با جوایز میلیونی از سپرده‌گذاران خود تقدیر می‌کند

  • کد خبر : 13979
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹
بانک سینا با جوایز میلیونی از سپرده‌گذاران خود تقدیر می‌کند
مدیر بانک سینا منطقه هرمزگان و بوشهر، «ابوالقاسم قاسمی»، اعلام کرد: که این بانک در هشتمین جشنواره قرعه‌کشی خود، بیش از ۳۰ هزار جایزه ارزنده به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به برندگان خوش‌شانس اهدا خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا با تکمیل موجودی خود تا پایان شهریور ماه می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نقدی و غیرنقدی امتحان کنند.

بانک سینا با جوایز میلیونی از سپرده‌گذاران خود تقدیر می‌کند در هشتمین جشنواره قرعه‌کشی بانک سینا، بیش از ۳۰ هزار جایزه ارزنده به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به برندگان خوش‌شانس اهدا خواهد شد.

جوایز هشتمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سینا عبارتند از: ۲۰۰ جایزه نقدی هر یک به ارزش ۲ میلیارد و پانصد میلیون ریال، پنج هزار جایزه نقدی هر یک به ارزش ۱۰ میلیون ریال و ۲۵۰۰۰ جایزه نقدی هریک به ارزش پنج میلیون ریال. سپرده‌گذاران حساب‌های قرض‌الحسنه بانک سینا با تکمیل موجودی خود تا پایان شهریور ماه می‌توانند در این قرعه‌کشی شرکت کنند و شانس خود را برای برنده شدن جوایز نقدی و غیرنقدی امتحان کنند.

جوایز جذاب و متنوع

جوایز جذاب و متنوع در این جشنواره، در نظر گرفته، جوایز جذابی مانند : خودرو، سفر به عتبات عالیات، کمک هزینه تحصیلی و جوایز نقدی میلیونی به برندگان اهدا خواهد شد.

همچنین، سپرده‌گذاران با حفظ موجودی خود به مدت حداقل سه ماه، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهند داشت. شرکت در جشنواره بسیار آسان است برای شرکت در این جشنواره، کافی است به یکی از شعب بانک سینا مراجعه کرده و حساب قرض‌الحسنه افتتاح کنید یا موجودی حساب فعلی خود را به حداقل ۱۰۰ هزار تومان برسانید.

عملکرد درخشان بانک سینا در پرداخت تسهیلات

عملکرد درخشان بانک سینا در پرداخت تسهیلات در کنار برگزاری جشنواره، بانک سینا در سال ۱۴۰۲ عملکرد بسیار درخشانی در زمینه پرداخت تسهیلات داشته است.

این بانک با پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری، به تعهدات خود در این زمینه عمل کرده است.

همچنین، با پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان و حمایت از اشتغال‌زایی، به توسعه اقتصادی کشور کمک شایانی کرده است.

آخرین مهلت شرکت در جشنواره

مدیر منطقه بانک سینا هرمزگان و بوشهر، با اشاره به استقبال خوب مردم از جشنواره‌های قبلی، از همه هم‌استانی‌ها دعوت کرد تا با شرکت در این جشنواره، ضمن حمایت از امر پسندیده قرض الحسنه در بانک سینا ، شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند.

آخرین مهلت برای شرکت در هشتمین جشنواره قرعه‌کشی بانک سینا، ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ است.

baed18cd 007b 4a22 a675 c8670efd8f5a

وی همچنین بر اهمیت پس‌انداز و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور تاکید کرد. افتتاح حساب غیر حضوری در بانک سینا “ابوالقاسم قاسمی”، ادامه داد : بانک سینا امکان افتتاح حساب غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است.

افتتاح حساب غیر حضوری در بانک سینا

هم استانی های عزیز می‌توانند جهت افتتاح حساب غیرحضوری در سیبانک بانک سینا، به آدرس اینترنتی www.sibank.sinabank.ir مراجعه کنند. آخرین مهلت برای شرکت در هشتمین جشنواره قرعه‌کشی بانک سینا، ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ است و قرعه‌کشی در تاریخ ۱۷ مهرماه برگزار خواهد شد. قاسمی از همه هم‌استانی‌ها دعوت کرد تا با شرکت در این جشنواره، شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده امتحان کنند و بر اهمیت پس‌انداز و نقش آن در توسعه اقتصادی کشور تأکید کرد.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=13979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،