• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

باید به دنبال برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با مواد مخدر باشیم

  • کد خبر : 3319
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
باید به دنبال برخورد با دانه درشت ها در مبارزه با مواد مخدر باشیم
عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید به دنبال ایستادن و برخورد با دانه درشت ها و دم کلفت ها در مبحث مواد مخدر باشیم.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، احمد مرادی افزود: دنیا نیز با پدیده شووم مصرف رو به افزایش دخانیات مواجه است و این معضل نیز هر روز ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد.

وی با بیان اینکه باید وزارت بهداشت نیز به دنبال راهکار و طرحی برای موفقیت بیشتر در مبارزه با موادمخدر باشد، تصریح کرد: هرجا تقضا باشد و میزان مصرف بالا رود، عرضه راه خود را پیدا می کند، اظهار کرد: باید برای پیشگیری از مصرف مواد مخدر نیز به دنبال راهکارهای عملی و موفقیت آمیز باشیم.

مرادی با اشاره به اینکه اکنون باید با تصور بحرانی بودن شرایط در عرضه مواد مخدر به دنبال راهکاری برای پیشگیری باشیم، اضافه کرد: مثابله کار سختی است و سختگیری و مبارزه در هیچ کجاری دنیا در مثابل عرضه موفقیت آمیز نبوده است.

وی ادامه داد: محور کار مبارزه با مواد مخدر وزارت بهداشت و درمان است اما سایر دستگاه های ذی ربط نیز باید در این موضوع ورود کرده و یاریگر وزارت بهداشت و درمان باشند زیرا موضوع به گونه ای نیست که یک مجموعه به تنهایی بتواند از پس آن برآید.

این نماینده مجلس با بیان اینکه معتقدم در بحث دخانیات نیز هم شاهد کاهش سن مصرف و هم بالا رفتن مصرف در بین جامعه زنان هستیم، خاطرنشان کرد: برخورد و فرهنگسازی و حتی پیشگیری در این مبحث نیاز به اعتبار خاص و ویژه ای دارد.

وی با بیان اینکه باید جلوی رانت و مافیا در این مبحث ایستاد و هرکسی در این موضوع دچار لغزش شود باید سریعأ مورد برخورد جدی قرار گیرد، عنوان کرد: اکنون باید افتخار کنیم که روستای بلبل آباد بشاگرد هرساله جشن مبارزه با اعتیاد برگزار می کنند و به مصرف دخانیات نه می گویند.

مرادی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل در مرکز کشور است، خاطرنشان کرد: باید به دنبال ایستادن و برخورد با دانه درشت ها و دم کلفت ها در مبحث مواد مخدر باشیم، کسانی که تیر نمی خورند و زندانی نمی شوند و حتی دیده هم نمی شوند.

وی در پایان گفت: دولت هر لایحه ای که در خصوص مبارزه با مواد مخدر باشد و به مجلس ارائه کند نیز تمام قد حمایت کرده و بودجه پیشنهادی را مصوب می کند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=3319

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دبیر جشنواره استانی، دریا دکترعلیزاده، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس شورای امربه معروف و نهی از منکر ، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شعر آیینی شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، عیسی عباسی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محفل ادبی،یک اربعین شعر مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر عامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، هرمزگان پروین پشتکوهی،