• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در هرمزگان خواهیم بود

  • کد خبر : 3561
  • ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳
بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در هرمزگان خواهیم بود
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در استان خواهیم بود و از این پس هنرمندان استان می توانند تحصیلات عالیه خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در نشستی فرهنگی اظهار کرد: دین از هنر و فرهنگ جدا نیست و اینها در یک بستر اجتماعی تبلور می یابند.

وی افزود: کار هنری یک کار علمی و نتیجه زحمات یکساله هنرمندان است که تمام تلاش خود را در این زمینه گذاشته تا بتواند آثار هنری را خلق و یک رویداد فرهنگی را ایجاد کنند.

معاون استاندار هرمزگان به ظرفیت های هنری استان اشاره و بیان کرد: هرمزگان استانی حیاتی است و استعدادهای زیادی در آن نهفته است که از شرق تا غرب استان ادامه دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود تا بتوانیم استعدادهای این هنرمندان را کشف نماییم.

کامرانی عنوان داشت: انشاالله روزی برسد که شاهد هنرنمایی هنرمندان استان در همه زمینه های و جشنواره های فرهنگی در کشور باشیم و بیشترین جوایز را هنرمندان هرمزگان از جشنواره ها بدست آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه بین دانشکده هنر ایران و دانشگاه هرمزگان خبر داد و گفت: بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در استان خواهیم بود و از این پس هنرمندان استان می توانند تحصیلات عالیه خود را در این دانشگاه ادامه دهند و شاهد یک جهش صعودی در سطح علمی هرمزگان باشیم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=3561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،