• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
2

توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود

  • کد خبر : 11093
  • ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
توجه ویژه به نهاد خانواده سبب تقویت حس مسؤولانه می شود
معاون مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان گفت: توجه به ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در میان کادردرمان و کارکنان حوزه درمان می تواند به تقویت حس مسؤولانه در این بخش کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شررجی نیوز، مهدی پایان معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اظهار کرد: به منظور تقویت حس مسؤولانه و ارتقای روحیه کادر درمان و کارکنان مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، مجموعه ای از برنامه های فرهنگی، هنری، اجتماعی به اجرا درآمده است.

وی با بیان این که ۲۵۰ همکار و ۱۰۰ نفر از خانواده همکاران در این طرح مشارکت دارند، افزود: باور به این که همکار سالم می تواند به محیطی سالم و خدماتی سالم در جامعه کمک کند، مجموعه ای از خدمات برای کادر درمان و کارمندان و خانواده های آنان در نظر گرفته شده است تا با گسترش روحیه ورزشی و ارتقای اخلاق اجتماعی، شاهد تزریق روحیه خدمت باشیم.

به گفته پایان، تفاهم نامه همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و فنی و حرفه ای نیز در حال عقد است تا بتوانیم همکاران و خانواده های آنان را در ایجاد شور و نشاط کاری یاری کنیم.

سفر به مزار شهید سلیمانی

معاون پشتیبانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان همچنین از سفر فرهنگی و معنوی جمعی از کارکنان و کادر مدیریت درمان تأمین اجتماعی به استان کرمان برای زیارت مزار شهید سلیمانی نیز خبر داد و گفت: ۲۴ نفر از همکاران نیز به اردوی قم و بارگاه حضرت معصومه (س) و نیز جمکران اعزام شدند.

 

14021009000870 Test PhotoN

14021009000871 Test PhotoN

وی به برنامه ریزی برای اعزام کارکنان و کادر درمان به مشهد مقدس به صورت دوره ای نیز خبر داد و گفت: تأثیر برگزاری این برنامه ها در روحیه کارمندان و کارکنان و کادر درمان بسیار بالاست و لذا گسترش این برنامه ها دنبال می شود.

پایان اضافه کرد: برنامه های ورزشی هم  در کنار این اردوهای فرهنگی و اجتماعی تدارک دیده است که نشاط و سلامتی کارکنان و خانواده های آنان را بدنبال خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=11093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،