• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4

ضرورت ارتقاء آموزش‌ها در حوزه پدافند غیرعامل

  • کد خبر : 7077
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰
فرماندار رودان بر لزوم ارتقاء آموزش ها در حوزه پدافند غیرعامل تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، عبدالرضا سالاری فرماندار شهرستان رودان در این جلسه شورای پدافند غیرعامل شهرستان رودان اظهار داشت: امروز جنگ ، جنگ سایبری است که نشانه از اهمیت ویژه پدافند غیر عامل در کشور دارد.

وی ادامه داد: طی این ایام با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری هرمزکان از برخی پروژه ها همچون راه رودان به کهنوج بازدید شده است و اتمام این طرح یک الزام است.

سالاری با اشاره به  سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر به ما نشان داد که هر جا که ایستادیم آنرا فتح کردیم و امروز فتح خرمشهر تبدیل به حرکت  جبهه مقاومت در جای جای دنیا شده است.

وی ادامه داد: فتح خرمشهر در سال ۶۱ منجر  به شکل گیری جبهه مقاومت و استکبار را به زانو درآوردن آن ها شد.

وی تاکید کرد: اگر ما در پدافند غیرعامل آماده باشیم در تمامی حوزه های پیشرفت خواهیم داشت و تصمیمات مناسب اتخاذ می شود و تاب آوری جامعه هدف نیز ارتقا خواهد یافت.

وی بر لزوم اجرایی شدن آموزش در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد گفت: با ارتقاء آموزش ها می توان کارهای موثری را محقق کرد.

فرماندار رودان اظهار داشت: پایش تصویری در نقاط مختلف انجام شده است و هم اکنون علاوه بر شهر رودان، شهر بیکاه و بخش مرکزی و بخش جغین مجهز به دوربین پایش تصویری هستند.

وی تصریح کرد: خود مراقبتی و خود حفاظتی یک اصل در ادارات است که باید در دستگاهها به جدیت انجام شود چرا که دشمن، دشمنی خود را ادامه می دهد و برای جزئیات کشور هم برنامه ریزی می کند.

سالاری خاطر نشان کرد: باید اعضای کارگروه پدافند غیر عامل گزارش مستمر خود را ارایه دهند.

وی گفت: برخی از مشکلات در شهرستان وجود دارد که باید مدیران برای رفع آنها با جدیت ورود کنند چرا که دشمن با شناسایی این مشکلات برای آنها برنامه ریزی خواهد کرد.

فرماندار رودان بیان داشت: تنش آبی یکی از جدیدترین مسائل پدافند غیرعامل است که باید به آن پرداخت.

وی با اشاره به اجرای پروژه های بزرگی همچون نهضت مسکن ملی گفت: باید زیر ساخت های آن به بهترین شکل دیده شود تا تهدیدی در  شهرستان نباشد.

وی بر لزوم شناسایی تهدید ها در ادارات تاکید کرد و گفت: دشمن بدنبال انتشار مشکلات مردم است و پس از آن است تهدید ایجاد می شود و باید همین تهدیدها به فرصت تبدیل شود.

فرماندار رودان در ادامه جنگ ترکیبی دشمن برای کشور را یک آزمون سخت برای کشور دانست و گفت: به حمدالله اغلب تهدید دشمن در حوزه های مختلف خنثی شد و باید آماده باشیم و اجرای فرموده مقام معظم رهبری در تحقق جهاد تبیین سرلوحه کار باشد.

وی شناسایی جریان سازی فتنه در کشور را دیگر هدف دشمن دانست و گفت: آنها یا جنگ رسانه ایی و بهره‌گیری از فضای مجازی عملیات های خود را مدیریت  می‌کنند که باید کاملا هوشیار باشیم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،