• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
6
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در دیدار صمیمانه با بازیکنان تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس:

 عامل اصلی موفقیت اتحاد و انسجام است

  • کد خبر : 10873
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴
 عامل اصلی موفقیت اتحاد و انسجام است
 مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس در دیداری صمیمی با بازکنان تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ دکتر هاشم نامور در این دیدار ضمن تشکر از تلاش های بازیکنان و کادر فنی تیم پالایش نفت بندرعباس در رقابت های لیگ برتر کشور گفت: همه در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی مدون، روز به روز شرایط تیم بهتر شود.

وی با اشاره به اینکه در باشگاه پالایش نفت بندرعباس مهمترین شاخص اخلاق است افزود: اتحاد، انسجام در کنار تلاش عامل اصلی پیروزی و موفقیت است و نتایجی که تا به امروز تیم در رقابتهای لیگ برتر و در مقابل تیم های بعضاً با تجربه و پرمهره گرفته است بیانگر انگیزه بالای بازیکنان جوان این تیم است.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان داشت: در سالهای اخیر این تیم با نام صنایع پشتیبان شکل گرفت و به دلایلی به مشکلاتی برخورد که شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی خود این تیم را به طور کامل تحت حمایت خود قرار داد و با نام پالایش نفت بندرعباس امسال در رقابت های لیگ برتر کشور حضور یافت.

دکتر نامور افزود: تیم پالایش نفت بندرعباس با نتایج خوبی که کسب کرده است توانسته جایگاه خود در بین هواداران پیدا کند و امروز شاهد حضور پرشور هواداران در مسابقات در حمایت از نمایندگان شهر خود در مسابقات لیگ هستیم.

وی تصریح کرد: این تیم می تواند زمینه ای برای رشد استعداد های برتر استان باشد و حضور جوانان با استعداد هرمزگانی و همچنین درخشش بازیکنان و حضور در تیم ملی بیانگر ظرفیت های بالای این تیم است.

در ادامه این دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس توضیحاتی در رابطه با اقدامات و پروژه های موثر و مهم اجرا شده در شرکت پالایش نفت بندرعباس ازجمله افزایش ظرفیت پالایشگاه در چند مرحله و دستیابی به ظرفیت پالایش روزانه ۳۵۰ هزار بشکه، طرح ارتقای کیفیت و افزایش تولید بنزین و نفت گاز و جایگاه این شرکت در کشور با تولید ۲۰ درصد از فرآورده ای مورد نیاز کشور ارائه کرد.

دکتر نامور همچنین به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین نیز اشاره کرد و افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۲/۲ میلیارد یورو با دانش بومی در حال اجرا است و با بهره برداری از این طرح استراتژیک، کشور در محصولاتی مانند کک اسفنجی مورد نیاز صنایع آلومینیوم سازی و همچنین روغن های پایه گروه ۲ و ۳ خود کفا می شود و علاوه بر آن این طرح موجب اشتغال ۸ هزار نفر در مدت زمان ساخت و ۲۶۵۰ نفر در زمان بهره برداری می شود.

در ادامه این برنامه بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال پالایش نفت بندرعباس با حضور در واحد های فرآیندی پالایشگاه با محیط عملیاتی ، شرایط کار و فرآوردهای تولیدی در پالایشگاه آشنا شدند.

در این دیدار همچنین اسلام جاهدی قهرمان هرمزگانی عضو تیم ملی قایقرانی معلولین نیز که چندین مدال ارزشمند آسیایی و جهانی و همچنین مدال طلای بازیهای آسیایی ۲۰۲۲ را دارد، حضور داشت.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،