• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
3

مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان اخذ شد

  • کد خبر : 3153
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰
مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان اخذ شد
رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: مجوز جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه هرمزگان از سال آینده فراهم شده است که از نقش آفرینی بین الملی دانشگاه هرمزگان حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، محمد صادقی رئیس دانشگاه هرمزگان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: دانشگاه هرمزگان در راستای توسعه دانش ملی و فرا ملی به دنبال ماموریت ویژه است تا بتواند با تبدیل به یک هاب دانشجویی در کشور قدم بر دارد.

وی افزود: همکاری با کشورها با رویکرد بستر سازی و تعاملات بین الملی صورت می گیرد و همکاری علمی با کشورهایی مانند ژاپن و آلمان سبب شده که در حوزه های مختلف و با تنوع دانشجویی و انتقال دانش روبرو شویم.

رئیس دانشگاه هرمزگان عنوان کرد: برای جذب دانشجو خارجی بستر سازی های لازم انجام شده است.

صادقی ادامه داد: مجوز جذب دانشجویان خارجی در دانشگاه هرمزگان از مهرماه سال آینده در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  انجام می شود و جذب دانشجویان خارجی در تمامی رشته ها و با ظرفیت دانشکده ها و توزیع متناسب در بندرعباس و میناب و بدون محدودیت برای تمامی کشورها انجام می گیرد.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش با بیان اینکه در یک سال گذشته با سیاستگذاری و پیگیری ها، مجوز مجدد پردیس بین المللی دانشگاه هرمزگان در قشم را اخذ کرده ایم، تاکید کرد: این پردیس با ۲۳رشته مبادرت به جذب دانشجو در سال آینده خواهد کرد.

به گفته رئیس دانشگاه هرمزگان در مرکز بین الملی قشم فقط کار آموزشی نخواهد بود بلکه پژوهشکده جنگل های حرا در کنار آن برای رسیدن به توسعه پایدار است نیز تدارک دیده شده و علاوه بر آن به سراغ صنعت در قشم نیز خواهیم رفت تا بتوانیم در توسعه صنعتی قشم نیز نقش محوری ایفا کنیم.

صادقی گفت: تلاش دیگر دانشگاه این است که برای توانمندسازی مناطق مرزی نقش فعالی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در سفر معاون آموزشی وزیر، تفاهم نامه سه جانبه وزارت علوم، استانداری و دانشگاه منعقد شد که دانشگاه علوم و فنون دریایی در چهار دانشکده با رشته های مانند محیط زیست دریایی و زیست دریا و سایر ایجاد شود.

رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: در حوزه دریا جایگاه ویژه ای در راستای تمدن سازی دریایی خواهیم داشت که ضرورت توسعه ماموریت گرایی بیش از هر مرکز علمی نیازمند توجه است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=3153

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،