• امروز : پنج شنبه - ۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 26 September - 2024
1

“مدیرعامل آلومینیوم المهدی، آینده‌سازان ایران در دورترین نقاط کشور”

  • کد خبر : 14112
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴
“مدیرعامل آلومینیوم المهدی، آینده‌سازان ایران در دورترین نقاط کشور”
اهدای لوازم التحریر به دانش‌آموزان، توسط آلومینیوم المهدی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی انجام شد با دستور مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی و به منظور ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، لوازم مورد نیاز دانش‌آموزان کم‌بضاعت روستاهای شهرستان جاسک (تیتکن، تار و کیایی) شامل لباس فرم مدارس، کیف، کفش و لوازم‌التحریر تهیه و اهدا شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، شرکت آلومینیوم المهدی یکی از شرکت‌های تولیدی در هرمزگان است که در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در زمینه‌های مختلفی فعال است.

در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با شناسایی دانش آموزان کم برخوردار در دور ترین نقاط شهرستان جاسک (روستاهای تیتکن، تار و کیایی)، نسبت به تهیه و توزیع لوازم مورد نیاز دانش آموزان این نقطه از میهن عزیزمان اقدام نمود.

حمید رجب پور در این رابطه با بیان اینکه دانش آموزان امروز، آینده سازان فردای این کشور هستند، اظهار کرد: باید شرایط مناسب و در خور شان نظام تعلیم و تربیت بیش از پیش فراهم شود تا آینده سازان ایران اسلامی در دورترین نقاط کشور هم بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند.

وی در ادامه نقش مدرسه و دانشگاه را در تربیت نسل آینده کلیدی دانست و افزود: اهمیت این کار بر کسی پوشیده نیست و باید در این زمینه بیشتر تلاش کنیم.

مدیرعامل شرکت آلومینیوم المهدی ضمن گرامیدشت هفته دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: دانش آموزان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده بسیجی در جبهه‌ها حضور پررنگی داشتند و با گذشت از جان و مال خود، جانانه از خاک، ناموس و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

رجب پور بیان داشت: علی رغم تلاش های بسیار دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای تاثیرگذاری بر افکار دانش آموزان، این قشر با بصیرت توطئه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده‌اند.

وی گفت: هر چند که این کمک‌ها ناچیز است؛ اما می‌تواند گره‌ای کوچکی از مشکلات دانش آموزانی که دچار مشکل هستند را برطرف کند.

مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی، عنوان کرد: این لوازم که با هزینه‌ای بیش از ۲۵۰ میلیون تومان تامین شده است، طی مراسمی با حضور نمایندگان شرکت آلومینیوم المهدی و مدیران اداره آموزش و پرورش شهرستان جاسک به دانش‌آموزان اهدا شد.

رجب پور ابراز داشت: اقلام اهدایی شامل لباس فرم مدارس، کیف، کفش و لوازم ‌التحریر بوده است که در روستاهای شهرستان جاسک (تیتکن، تار و کیایی) تهیه و اهدا شد.

لازم به ذکر است، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان نیز طی دیدار و گفت‌وگو با نمایندگان شرکت آلومینیوم المهدی اقدام این مجموعه تولیدی را بسیار شایسته و خداپسندانه دانست و ضمن تاکید بر حضور هرچه بیشتر صنایع استان در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، ابراز امیدواری کرد که هیچ دانش‌آموزی در کشور به دلیل عدم تهیه لوازم و مایحتاج لازم، از ادامه تحصیل بازنماند.

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=14112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
آغاز سال تحصیلی، اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، جزیره کیش، جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، حادثه معدن طبس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده حسن آرمات، خلیج فارس دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رضا رفیعی، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطاالله معروفخانی، عطا الله معروفخانی، فولاد هرمزگان، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مخابرات منطقه هرمزگان، مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی دوستی، مهدی نوبانی، مهندس حسن هاشمی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان هفته دفاع مقدس، پروین پشتکوهی، پیام تسلیت،