• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
6
با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان ها صورت گرفت:

معرفی حبیب اله تقی پور سهل آبادی به عنوان مسئول تمشیت مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی

  • کد خبر : 10062
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۷
معرفی حبیب اله تقی پور سهل آبادی به عنوان مسئول تمشیت مدیریت امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی
با حضور با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان ها حبیب اله تقی پور سهل آبادی به عنوان مسئول تمشیت امور مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، با حضور با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان ها، حبیب اله تقی پور سهل آبادی به عنوان مسئول تمشیت امور مدیریت پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی معرفی و از تلاش های محمدرضا دیمه کار، سرپرست پیشین این مدیریت قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست مدیریت امور پردیس های استان، صفی الله رمضانخانی، مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان، ضمن ابلاغ سلام مقام عالی وزارت و نیز سرپرست دانشگاه فرهنگیان به اهمیت این دانشگاه اشاره کرد و گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام تعلیم و تربیت کشور است، بنابراین توجه به این دانشگاه امری ضروری، خطیر، ظریف و حساس است که حمایت همه قوای نظام به ویژه دولت و مجلس را در برنامه هفتم توسعه می طلبد.
رمضانخانی با بیان این که “هدف از انقلاب خدمت به مردم است”، گفت: تغییر سنگر فقط شکل عرضه خدمت را عوض می کند زیرا سنگرها متفاوت است اما اهداف یکی است و اصل خدمت، ادامه راه شهدا است.
با حضور مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور مجلس و استان ها با تأکید بر این که “تغییر و تحول در سازمان از خصائص فعالیت های سازمانی است” تصریح کرد: باید از توان و ظرفیت همه اعضای دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف آن استفاده شود.

وی با اشاره به نقش مسئولیت در نظام اسلامی، اظهار داشت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی یک امانت الهی است که بر دوش مسئولان گذاشته می‌شود و باید در دوران مسئولیت خدمت صادقانه به مردم وخانواده بزرگ دانشگاه  فرهنگیان  را هیچ گاه فراموش نکنند.
رمضانخانی تصریح کرد: قبول پست و مسئولیت در نظام اسلامی به منزله استفاده از امکانات نیست بلکه به معنای بسیج امکانات برای رسیدگی به مشکلات مردم وجامعه است.
مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان، استادان دانشگاه فرهنگیان را استادانی متعهد و نمونه دانست و خاطرنشان ساخت: جهاد تبیین و معرفی نقاط قوت و دستاوردها و ارزش های جمهوری اسلامی ایران از وظایف مهم استادان است.
وی به دوره ریاست دکتر رضا مراد صحرایی در دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت: در آن دوره این دانشگاه به قله نزدیک شد و اکنون نیز همان مسیر توسط دکتر غیاثی ادامه داده می شود به طوری که امروز همه نگاه ها به سوی دانشگاه فرهنگیان است و تغییرات این دانشگاه آن را به سمت دانشگاهی آرمانی پیش می برد.
رمضانخانی ادامه داد: اقدامات تحولی دانشگاه فرهنگیان در دولت آیت الله رئیسی  با حمایت مقام معظم رهبری در حال انجام است و آیندگان به وجود ایشان افتخار خواهند  کرد.
وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و حمایت مسئولان، استادان و کارکنان، خواسته ها و مطالبات مقام معظم رهبری درباره دانشگاه فرهنگیان جامه عمل پوشانده شود.
مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان دریافت ۱۵۰۰ ردیف هیأت علمی، حضور شخص رئیس جمهور در جلسه هیأت امنای دانشگاه برای اولین بار، تصویب چارت دانشگاه، تشکیل هیأت ممیزه و تشکیل هسته گزینش را از مهمترین اقدامات و ثمرات دولت سیزدهم در رابطه با دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد.
رمضانخانی از زحمات دیمه کار، سرپرست پیشین دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی قدردانی و ابراز امیدواری کرد تقی پور در سمت مسئول تمشیت امور این مدیریت موفق و منشأ خدماتی ارزشمند باشد.
در پایان حکم تمشیت امور مدیریت پردیس های خراسان رضوی، توسط حجه الاسلام و المسلمین حسین میرزایی، نماینده دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی تقدیم حبیب الله تقی پور شد.
گفتنی است مسئول جدید تمشیت امور مدیریت پردیس های استان دارای دکتری برنامه ریزی درسی از دانشگاه خوارزمی و عضو هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی است و سمت هایی مانند مسئول بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان استان و معاونت توسعه منابع و امور دانشجویی پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد را در رزومه خود دارد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10062

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دبیر جشنواره استانی، دریا دکترعلیزاده، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس شورای امربه معروف و نهی از منکر ، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شعر آیینی شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، عیسی عباسی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محفل ادبی،یک اربعین شعر مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر عامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، هرمزگان پروین پشتکوهی،