• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

نخستین گام برای استقرار بیمه تخصصی در منطقه ویژه پارسیان برداشته شد

  • کد خبر : 4296
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
 مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه ویژه انرژی‌بَر پارسیان گفت: برای نخستین بار یک بیمه تخصصی در راستای خدمات‌دهی به کارکنان، پیمانکاران و صنایع، در منطقه ویژه پارسیان مستقر می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حمیدرضا بندگان روز پنجشنبه در نشست با مشاور فنی مدیرعامل بیمه امید و جمعی از مدیران منطقه ویژه پارسیان ضمن اشاره به سابقه و تشریح اهداف ایجاد منطقه ویژه پارسیان اظهار کرد: در حال حاضر پروژه های عمرانی در این منطقه با سرعت قابل توجهی در حال اجرا بوده و سرمایه‌گذاران نیز فعالیت‌های عمرانی خود را با سرعت پیش می‌برند.

وی اضافه کرد: در همین راستا، پس از آسیب‌شناسی‌های انجام شده، حضور یک شرکت بیمه تخصصی در حوزه مناطق ویژه ضروری تشخیص داده شد.

مشاور اجرایی مدیرعامل منطقه ویژه پارسیان ادامه داد: پس از پیگیری‌های لازم، با موافقت مدیرعامل منطقه و اعضای هیات مدیره، مقدمات حضور شرکت بیمه امید در منطقه ویژه پارسیان فراهم شد.

بندگان ضمن قدردانی از معاون فنی شرکت بیمه امید، اظهار کرد: مطمئنا منطقه ویژه پارسیان در راستای تکمیل زنجیره خدمت‌رسانی به کارکنان، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران از هیچ تلاشی برای راه‌اندازی هرچه سریع‌تر شعبه بیمه امید دریغ نخواهد کرد.

نقش بیمه در ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری، انکارناپذیر است

نعمتی مشاور فنی مدیرعامل شرکت بیمه امید نیز پس از شنیدن نظرات و گزارش‌های مدیران مرتبط، ضمن ابراز خرسندی از حضور در منطقه ویژه پارسیان بیان کرد: این منطقه دارای ظرفیت‌های زیادی است که حضور یک بیمه تخصصی در این منطقه ویژه می‌تواند در راستای ارتقای امنیت سرمایه‌گذاری در منطقه، کمک قابل توجهی داشته باشد.
وی پس از بازدید از منطقه و اسکله‌های بندر پارسیان ابراز امیدواری کرد که با توجه به اینکه شخصا شاهد پویایی خاص در منطقه بودم با همه توان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به راه‌اندازی شعبه بیمه با نیروی ثابت و مستقر اقدام خواهیم کرد.

نعمتی افزود: اینکه سهم کوچکی در پیشبرد اهداف عالی منطقه ویژه پارسیان و در جهت تکریم کارکنان خدوم و زحمتکش این منطقه و پیمانکاران و سرمایه گذاران داشته باشیم، مایه افتخار و خرسندی است.

گفتنی است؛ در این نشست مقرر شد شرکت بیمه در بحث بیمه درمانی و همچنین بیمه تکمیلی، امتیازات ویژه‌ای برای کارکنان، پیمانکاران و سرمایه‌گذاران منطقه ویژه پارسیان درنظر بگیرد.

هم اکنون با احتساب کارکنان اداری، پیمانکاران و طرح های سرمایه گذاری در دست اجرا بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر در منطقه ویژه پارسیان مشغول به کار هستند که با تکمیل طرح‌های صنعتی، این میزان به بیش از پنج هزار نفر افزایش خواهد یافت.

پارسیان، منطقه‌ ویژه‌ای در سواحل خلیج‌فارس که پس از گذشت ۱۰ سال فراموشی، سایه بی‌کفایتی‌ها را کنار زد و توانست طی ۲ سال از موانع زیادی عبور کند و به عنوان یک منطقه نوظهور در عرصه اقتصاد، مورد توجه سرمایه‌گذاران و بازرگانان ایرانی و خارجی قرار بگیرد.

منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بَر پارسیان با وسعت ۹ هزار و ۸۰۰ هکتاری در محل تلاقی سه استان بوشهر، فارس و هرمزگان قرار گرفته تا با محوریت تولید و صادرات محصولات پتروشیمی و فولاد فعالیت کند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=4296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دبیر جشنواره استانی، دریا دکترعلیزاده، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس شورای امربه معروف و نهی از منکر ، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شعر آیینی شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، عیسی عباسی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محفل ادبی،یک اربعین شعر مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر عامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، هرمزگان پروین پشتکوهی،