• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4

نمایندگی فعال میراث فرهنگی در جزیره هرمز مستقر می‌شود

  • کد خبر : 3078
  • ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
نمایندگی فعال میراث فرهنگی در جزیره هرمز مستقر می‌شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تأکید کرد: با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به جزیره هرمز، استقرار نمایندگی فعال در این جزیره ضروری است و این مهم در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،نشستی با حضور محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی و عبدالرحیم سلمانی شهردار و محمد زرنگاری بخشدار جزیره هرمز در خصوص بررسی مسائل و مشکلات گردشگری جزیره هرمز برگزار شد.

محمد محسنی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان در این نشست با اشاره به ظرفیت‌های منحصربه‌فرد گردشگری جزیره هرمز گفت: جزیره هرمز باوجود ویژگی‌های طبیعی و تاریخی به یکی از مقاصد گردشگری ایران در فصل زمستان تبدیل‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به گردشگران ورودی به جزیره هرمز و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در اولویت کاری این اداره‌کل قرار دارد، افزود: خدمات‌رسانی به گردشگران و روند ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در جزیره هرمز را پیگیری می‌کنیم.

محسنی ادامه داد: در همین راستا، فرایند سرمایه‌گذاری در جزیره هرمز را تسهیل می‌کنیم و با توجه به حجم بالای ورود گردشگران به جزیره هرمز، استقرار نمایندگی فعال در این جزیره ضروری است و این مهم در دست اقدام است.

احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی‌آباد و بندر خمیر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست قول پیگیری مشکلات جزیره هرمز را از طریق استانداری داد. وی همچنین طی تماس تلفنی با مهدی جمالی نژاد معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور پیگیر ماشین‌آلات و … زیرساختی برای جزیره هرمز شد.

 نبود برنامه مشخص گردشگری در جزیره هرمز سبب شده تا در تعطیلات به ناگاه شمار بسیار زیادی مسافر بدون لحاظ کردن امکانات و نیازهای زیرساختی و رفاهی وارد این جزیره شوند که به محیط زیست جزیره نیز آسیب زده است و ضروری است تا روند ورود مسافر به جزیره متناسب با زیرساخت ها و ظرفیت های آن صورت گرفته و امکانات میزبانی از گردشگران در این جزیره تقویت شود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=3078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،