• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
3

پاسخ به چند سوال رایج درباره کالابرگ الکترونیک در هرمزگان

  • کد خبر : 1344
  • ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
پاسخ به چند سوال رایج درباره کالابرگ الکترونیک در هرمزگان
طرح کالابرگ الکترونیک در هرمزگان چند روزی است که به طور آزمایشی آغاز شده تا پس از بررسی نقاط ضعف و قوت طرح، تصمیم‌گیری درباره اجرای آن در سراسر کشور به عمل آید.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، اجرای طرح کالا برگ الکترونیک در هرمزگان چند روزی است که آغاز شده است.

در مورد اجرای این طرح چند پرسش رایج در ذهن مردم وجود داشته که خبرگزاری فارس با پیگیری از ستاد اجرایی این طرح، پاسخ آنها را در ادامه قرار داده است.

آیا در این طرح از برند کالایی خاص باید خرید کرد؟

 پاسخ: خیر، از تمام برندها ی کالاهای مجاز (۱۰ گانه) قابل خرید وجود دارد.

آیا در این طرح کالای خاصی ارائه می‌شود؟

 پاسخ: خیر، افراد می‌توانند از گروه کالایی اعلام شده و از هر نشان تجاری دلخواه خرید خود انجام دهند. مبلغ اعتبار در کارت سرپرست خانوار قرار داده شده است و او می‌تواند با خرید کالاهای ده گانه، از اعتبار یارانه خود استفاده کرده و نیز ماالتفاوت نرخ کالا را پرداخت و جنس را تحویل بگیرد.

آیا می توان کل اعتبار را صرف خرید یک یا چند قلم کالای اساسی نمود؟

 پاسخ: بله می توان کل اعتبار را صرف ۱ قلم کالا به طور مثال روغن نمود. فقط دقت داشته باشید که معیار نرخ روغنی که خریداری می کنید، سال ۱۴۰۰ است و مالتفاوت آن را باید آزاد پرداخت نمایید.

اگر  پذیرنده از ارائه جنس با کیفیت خودداری کند یا خریداران را ملزم به استفاده از برندخاصی نماید؟ 

پاسخ: شکایت از واحد صنفی از طریق سامانه ۱۲۴  مقدور است.

یا امکان خرید از فروشگاه های زنجیره های وجود دارد؟ 

 پاسخ: بله لیست فروشگاه های زنجیره ای در سایت موجود می باشد. سایت Shoma.sfara.ir همیشه در دسترس مردم قرار دارد.

سرپرست خانوار چه کسی است؟

 پاسخ: شخصی که مبلغ یارانه نقدی خانواده به حسابش واریز می‌شود می‌تواند با هر کدام از کارت های بانکی خود به فروشگاه یا مغازه مراجعه و اقدام به خرید کند. اعتبار شما روی کارت ملی شما شارژ شده است و لذا مهم نیست که از کدام کارت خود خرید می‌کنید.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=1344

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،