• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
0

گرامیداشت هفته نیروی انتظامی توسط فرمانده انتظامي استان هرمزگان

  • کد خبر : 14257
  • ۱۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
گرامیداشت هفته نیروی انتظامی توسط فرمانده انتظامي استان هرمزگان
فرمانده انتظامی هرمزگان، تلاش برای تأمین امنیت جامعه در اولویت قرار دارد.هفته نیروی انتظامی نماد امنیت و اقتدار ملی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، سردار” علی اکبر جاویدان” فرمانده انتظامي استان هرمزگان با صدور پيامي، ضمن گراميداشت هفته انتظامي، اين هفته را به همه همکاران عزيز و خانواده هاي محترمشان تبريک گفته و از خداوند متعال توفيق روز افزون را در سايه توجهات حضرت ولي عصر(ع) مسئلت کردند.

متن پيام سردار “علي اکبر جاويدان” بدين شرح است:

فرماندهي کل انتظامي امروز خود را مفتخر به تاييدات ولي امر مسلمين جهان و فرمانده معظم کل قوا مي داند و همچنان از دريافت نشان و مدال پر افتخار “مجاهدان واقعي في سبيل الله” به خود مي بالد و خرسند از آن است که مولا و مقتدايشان آنان را به چنين مدال پرافتخار بزرگي نايل فرموده اند و همچنان به ميثاق خود در دفاع از حريم نظم و امنيت و جان و مال و ناموس مردم از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد.

امروز کارکنان انتظامي با سرلوحه قرار دادن بيانات گهربار مقام عظماي ولايت در خصوص خدمت به مردم، تمام تلاش خود را مي کنند تا مردم عزيز در بحث امنيت، هيچ دغدغه اي نداشته باشند.

هفته انتظامي که در سال جاري با شعار “پليس هوشمند- مردم قانون مدار” نامگذاري گرديده است، هفته گراميداشت امنيت پايداري است که بحول قوه الهي و رهبري هاي داهيانه مقام معظم رهبري مدظله العالي و تلاش همه سبز پوشان و سبز انديشان نيروي انتظامي در سراسر کشور ايجاد شده است، امنيتي مطلوب که ايران اسلامي ما را به جزيره ثبات و آرامش تبديل کرده است.

ما با خداي خود عهد بسته ايم که به عنوان سربازان و مريدان مقام معظم رهبري مدظله العالي گوش به فرمان آن حضرت در کنار ساير قواي مقتدر مسلح کشور، يار مظلومان و دشمن ظالمان باشيم و تا نثار جان خود در پاي اين ميثاق شريف بمانيم.

امروز نيروي عظيم انتظامي از نقطه صفر مرزي تا شهرها و روستا هاي بزرگ و کوچک متولي تأمين نظم و امنيت کشور است و در اين مسير شهداي بسياري را تقديم کرده است و تمام قد در دفاع از ارزشهاي نظام مقدس و انقلاب اسلامي ايستاده است.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر و سرافراز مجموعه انتظامي‌، فرا رسيدن هفته انتظامي ۱۴۰۳ را به مردم ولايتي و شهيد پرور استان هرمزگان و همه همکاران عزيز و خانواده هاي محترمشان تبريک و تهنيت عرض نموده ضمن تأکيد بر ضرورت تداوم و توسعه اقدامات و فعاليت‌هاي ارزشمند صورت گرفته در اجراي فرامين و منويات فرماندهي معظم کل قوا، بهروزي و موفقيت روزافزون همه عزيزان مخلص و ولايتمدار را در سايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) مسئلت مي نمايم.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان سرتيپ دوم ستاد علي اکبر جاويدان

پایان خبر/

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=14257

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امام جمعه بندرعباس بندرعباس جزیره کیش، جشنواره مهرپوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده حمید باسره، حمید رجب پور، خلیج فارس دارندگان دستگاه کارتخوان، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرکار خانم فاطمه جراره، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، صنعت دریایی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محمد آقاجانلو، مخابرات منطقه هرمزگان، مدیرعامل ایزوایکو، مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، مهندس حسن هاشمی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان هفته دفاع مقدس، پروین پشتکوهی،