• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
2

ثبت نام ۴۶ داوطلب انتخابات مجلس در هرمزگان

  • کد خبر : 10328
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴
ثبت نام ۴۶ داوطلب انتخابات مجلس در هرمزگان
دبیر ستاد انتخابات استان هرمزگان گفت: مجموع متقاضیان ثبت‌نام نهایی شده دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان طی 4 روز گذشته، 46 نفر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، محمدجواد خجسته دبیر ستاد انتخابات هرمزگان امروز اظهار کرد: از ۲۷ مهرماه ثبت‌نام نهایی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی آغاز شده است که تا ۳۰ مهرماه، در سطح استان و در سه حوزه انتخابیه ۴۶ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی بیان کرد: در روز نخست ۷ داوطلب، در روز دوم ۶ داوطلب، در روز سوم ۱۴ داوطلب و در روز چهارم ۱۹ نفر ثبت نام نهایی را انجام دادند.

ثبت نام نهایی متقاضیان داوطلب انتخابات سراسری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه ۲۷ مهر آغاز و تا چهارشنبه سوم آبان‌ماه به مدت هشت روز ادامه دارد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: زمان ثبت نام از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر تعیین شده و داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود از طریق رایانه و با دریافت رمز یکبار مصرف از شماره تلفن همراهی که با آن پیش ثبت نام خود را انجام داده اند، به درگاه keshvar.moi.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

خجسته با بیان اینکه در استان سه حوزه انتخابیه داریم، گفت: در این مرحله از ثبت نام امکان تغییر حوزه انتخابیه وجود دارد و داوطلبان می‌توانند حوزه خود را تغییر دهند.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۹۸ قانونی برای شفافیت تأمین هزینه های انتخابات مصوب شد که در آن زمان اجرایی نشد اما در این انتخابات باید منابع تأمین هزینه ها و چگونگی هزینه این منابع مشخص شود.

به گفته وی؛ براساس بخشنامه بانک مرکزی، بانک‌ها باید برای ایجاد حساب غیرتجاری در این خصوص برای داوطلبان انتخابات اقدام کنند تا در زمان برگزاری انتخابات و بعد از آن از اطلاعات موجود برای رسیدگی استفاده شود.

دبیر ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه طبق اعلام ستاد انتخابات کشور مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد، گفت: از متقاضیان داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی درخواست می شود در موعد مقرر به سامانه یادشده مراجعه و ثبت نام خود را قطعی کنند.

خجسته با بیان اینکه در این دوره از انتخابات، از همه ظرفیت‌های صدا و سیما نیز استفاده خواهد شد، تاکید کرد: برای اجرای راهبردهای چهارگانه رهبرمعظم انقلاب، برنامه‌هایی در سطح کشور و استان‌ها تدوین شده تا با اجرای آن‌ها شور و نشاط و امیدواری در جامعه افزایش یابد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دبیر جشنواره استانی، دریا دکترعلیزاده، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس شورای امربه معروف و نهی از منکر ، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شعر آیینی شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، عیسی عباسی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محفل ادبی،یک اربعین شعر مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر عامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مدیرکل کانون پرورش فکری استان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، هرمزگان پروین پشتکوهی،