• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

جشنواره دادرسان به ایستگاه پایانی رسید

  • کد خبر : 10212
  • ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
جشنواره دادرسان به ایستگاه پایانی رسید

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان امروز در آئین اختتامیه این جشنواره اظهارداشت: از زمان آغاز به کار مجمع مطالبه گران استان هرمزگان در مواجه با فراز و نشیب های زیادی بودیم و «مردمی و انقلابی بودن» یکی از مهمترین شعارهای مجمع مطالبه‌گران بوده است. وی با […]

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، علیرضا صالحی دبیر مجمع مطالبه‌گران استان هرمزگان امروز در آئین اختتامیه این جشنواره اظهارداشت: از زمان آغاز به کار مجمع مطالبه گران استان هرمزگان در مواجه با فراز و نشیب های زیادی بودیم و «مردمی و انقلابی بودن» یکی از مهمترین شعارهای مجمع مطالبه‌گران بوده است.

وی با تاکید بر اینکه مجمع مطالبه‌گران هرمزگان وابسته به هیچ ارگان و نهاد دولتی نیست افزود: اما ضمانت اجرایی و حمایت های قضایی به منظور اثبات جرم لازمه کار است.

صالحی در ادامه گفت:  تاکنون نشست های متعددی در راستای حرکت های مطالبه‌گری موثر در شهرستان های استان با حضور جوانان شده است و اقناع سازی آحاد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان باید در اولویت اصلی قرارگیرد.

وی ضمن بیان اینکه وی با تاکید بر ایکنه کار مجمع مطالبه‌گران حمایت یا تسهیل‌گری از مطالبه‌گران است گفت: مطالبه‌گری پیشرو در راستای تمدن اسلامی است و باید آحاد جامعه را در امر مطالبه‌گری یاری کنیم.

صالحی در پایان با تاکید بر «مردمی» بودن جشنواره دادرسان افزود: مردم همیشه با حضور در صحنه های مختلف حماسه های بزرگی را خلق کرده‌اند.

حسین هاشمی تختی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان هرمزگان در ادامه این مراسم با بیان اینکه مطالبه‌گری در چارچوب قانون حق مردم است، اظهار داشت: نباید مطالبه‌گری را به چشم تخریب دیده شود و استمرار انقلاب اسلامی با همدلی و مودت محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: در کشورمان با چالش های سیاسی، قومیتی و مذهبی «شیعه و اهل سنت» روبرو هستیم اما با وجود همه این مشکلات، هرمزگان به عنوان بهترین استان معرفی شده است.

هاشمی تختی گفت: دشمنان به بهانه مشکلات اقتصادی و معیشتی ما را ناتوان نشان می‌دهند، بنابراین برای رسیدن به قله های موفقیت و سعادت باید در چارچوب منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی در ادامه گفت: هرمزگان در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد، اما با این تفاسیر اسن استان به لحاظ امنیت جزو استان های موفق کشور است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان هرمزگان در پایان گفت: در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که حملات تروریستی رخ داد در این خصوص امام خمینی(ره) فرمودند که مردم همه بسیج شوند و به انعکاس مسائل و مشکلات کشور بپردازند.

اولین دوره جشنواره استانی دادرسان در قالب های شعر، فیلم کوتاه، گزارش خبری، داستان کوتاه، استند آپ مطالبه‌گری و مطالبه‌گری در قالب متن، عکس و ویدئو برگزار شد.

در نخستین دوره از این جشنواره ۲۲۴اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و محور این جشنواره بیان ظرفیت های نهفته منطقه با استفاده از زبان رسای هنر در راستای مطالبه‌گری بود.

مقام های کسب شده نیز بدین شرح است:

بخش گزارش خبری:

مقام اول: مهدی خسروی
مقام دوم: حبیب عیدزاده
مقام سوم: فهیمه شمسی

بخش متن:

شایسته تقدیر: حمیدرضا مرادی

بخش فیلم:

مقام اول: سید امید وحدانی
مقام دوم: بهرام رضایی
مقام سوم: جمال جلالی جاسکی

بخش شعر:

مقام اول: یوسف قاسمی

بخش استندآپ مطالبه‌گری:

مقام اول: داوود رمضان زاده
مقام دوم: فاطمه عبدی پور
مقام سوم: موسی کریمی
شایسته تقدیر: اسماعیل صالحی، مرضیه زاهدی دهوئی، عباس پیروی و رضا جوزری

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10212

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،