• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

تعیین تکلیف جذب نیرو در بشاگرد و جزایر هرمزگان تا فردا

  • کد خبر : 14024
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶
تعیین تکلیف جذب نیرو در بشاگرد و جزایر هرمزگان تا فردا
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: تا فردا آخرین مرحله کانون ارزیابی برای جذب نیرو در شهرستان بشاگرد و جزایر هرمزگان برگزار و تعیین تکلیف می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ محمد قویدل با تبریک هفته وحدت، دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی گفت: امسال در اجرای طرح مهر، با برگزاری آزمون استخدامی در استان، کار جذب و استخدام بیش از سه هزار تن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال برای نخستین بار مجوز جذب نیرو در شهرستان بشاگرد و جزایر استان گرفته شده است افزود: تا فردا آخرین مرحله کانون ارزیابی برای این نیرو‌ها داریم که تعیین تکلیف می‌شوند.

وی گفت: سهیمه استخدام در سال گذشته هزار و ۴۵۰ تن بود که این روند امسال ۱۰۰ درصد افزایش یافته است که همین عامل موجب شد در تامین نیروی انسانی و ساماندهی آن وضعیت مطلوب تری نسبت به سنوات گذشته داشته باشیم.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: تا کنون بیشتر شاخص‌های مربوط به آماده سازی مدارس، نام نویسی کتب درسی، ساماندهی نیروی انسانی و نام نویسی دانش آموزان در مدارس در بین چهار و پنج استان برتر کشور قرار داریم.

قویدل با اشاره به اینکه در بهمن ماه پارسال ۸۰۰ کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل داده شد گفت: در مهر امسال حدود ۴۵۰ کلاس درس جدید با کمک اداره کل نوسازی مدارس و خیران به مجموعه آموزشی اضافه شد.

وی افزود: این کلاس‌ها در شهرستان‌های قشم، میناب و مناطق روستایی است که از مدارس یک کلاسه تا ۱۸ و ۲۰ کلاسه در مرکز استان است که جز طرح‌های نیمه تمام در هرمزگان بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: طرح‌های بزرگ مقیاس در مرکز استان به ویژه در محله پیامبر اعظم بندرعباس شاهد خواهیم بود.

قویدل افزود: ۱۵ مدرسه، بین ۱۲ تا ۱۵ کلاسه با حمایت صندوق ملی توسعه و اداره کل مسکن و راه سازی استان در محله پیامبر اعظم شهر بندرعباس ساخته می‌شود.
وی گفت: در هرمزگان تا امروز بیش از ۴۳۳ هزار دانش آموز در سه هزار و ۵۰۰ واحد آموزشی تحصیل می‌کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: ۲۹ هزار نیرو در اداره کل آموزش و پرورش داریم که از این شمار ۱۷ هزار تن آموزگار و دبیر هستند.

قویدل با بیان اینکه استان هرمزگان با ۸۷ درصد ساماندهی نیروی انسانی جز سه استان برتر کشور است گفت: هیچ کلاس درسی در اقصی نقاط استان خالی از نیروی انسانی نیست.

وی گفت: امسال تا کنون ۶۵۰ تن نیروی بازنشسته داشتیم و هزار و ۴۰۰ تن نیروی انسانی جدید وارد آموزش و پرورش شدند و این تراز خود نه تنها نسبت به پارسال کاهشی نبوده بلکه روند افزایشی است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: آزمون استخدامی امسال به شکل آموزگار، دبیر و هنر آموز است که در نیمه دوم امسال در استان برگزار می‌شود که در زمان مشخص خود اطلاع رسانی می‌شود.

قویدل افزود: بر اساس اعلام سازمان پژوهش و تالیف کتب درسی دانش آموزان برای نام نویسی کتاب درسی تا پایان شهریور فرصت دارند.

وی با اشاره به اینکه موضوع بازمانده از تحصیل و ترک تحصیل از مسائل مهم آموزش و پرورش است گفت: در نخستین برنامه سند تحول بنیادین، برنامه توسعه عدالت آموزشی و تربیتی و ذیل این برنامه موضوع جذب بازماندگان و پوشش تحصیلی جز شاخص‌های مهم حاکمیتی است و استان هرمزگان در جذب این دانش آموزان پیشتاز است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=14024

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،