• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
2

رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان: تلاش می کنیم به‌کارگیری نیروهای بومی در اولویت قرار بگیرد

  • کد خبر : 13082
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۸
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان: تلاش می کنیم به‌کارگیری نیروهای بومی در اولویت قرار بگیرد
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان در نشست خبری پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات یک رقابت سیاسی برای گزینش و انتخاب بهترین شخص برای اداره جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان گفت: به احترام آغاز ایام محرم و شهادت مظلومانه سید الشهدا (ع) از برگزاری جشن پیروزی خودداری خواهد شد و به ایام دیگری موکول می‌شود.

حجت الاسلام “محمد ذاکری” افزود: انتخابات در کشور نماد دموکراسی و مردم سالاری است. این انتخابات دو تفاوت داشت؛ یک اینکه زودهنگام بود دوم اینکه به معنای واقعی رقابتی بود و تا لحظه آخر کسی نمی‌دانست چه کسی رئیس جمهور می‌شود.
وی با بیان اینکه انتخابات رقابتی، نشاط، امید و دلگرمی می‌آورد و مردم را پای صندوق‌های رای می‌کشاند، گفت: ما به عنوان یک جریان سیاسی همواره به دنبال انتخابات رقابتی بودیم.
ذاکری با تاکید بر اینکه از تمام دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تشکر می‌کنم، اظهار کرد: از حمایت و حضور تمام صنوف تشکر می‌کنم؛ همچنین جامعه اهل سنت به این انتخابات شور و نشاط خاصی دادند. از ستادهای دکتر قالیباف که در دور دوم به ما پیوستند نیز تشکر می‌کنم؛ هم‌افزایی خوبی صورت گرفت.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان عنوان کرد: انتخابات یک برد و یک باخت دارد. وقتی انتخابات رقابتی باشد کسی که باخته می‌پذیرد؛ به تیم رقیب خسته نباشید می‌گوییم. تا دیروز رقابت داشتیم اما از امروز رفاقت داریم.
حجت الاسلام ذاکری گفت: به دلیل فرارسیدن ایام محرم و شهادت مظلومانه سید الشهدا(ع) از برگزاری هرگونه جشن و سرور خودداری خواهیم کرد و این موضوع به وقت دیگری موکول می‌شود.
وی با بیان اینکه به عنوان شهروند هرمزگانی، ما هم از رئیس‌جمهور منتخب مطالباتی داریم، گفت: بر این باوریم که هرمزگان استان ظرفیت‌ها و قابلیت‌هاست که مهم‌ترین آن ظرفیت نیروی انسانی است‌. موضوع به‌کارگیری نیروهای هرمزگان در دولت‌ها، از سال‌ها پیش وجود داشته است؛ در زمان ریاست جمهوری آقای رفسنجانی بنده روزنامه‌نگار بودم و به خاطر دارم که می‌گفتیم کرمان رئیس جمهور دارد اما هرمزگان آبدارچی هم ندارد و این روند همچنان پابرجا مانده.
رئیس ستاد انتخاباتی پزشکیان در هرمزگان افزود: باید تلاش کنیم این اتفاق به طور نسبی رخ دهد؛ چانه‌زنی‌ها برای تحقق این مطالبه قدیمی آغاز شده است.
وی در پایان اظهار کرد: معتقد نیستیم که دولت‌های قبل کاری نکردند اما کارهای زمین مانده بیش از گام‌های برداشته شده است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=13082

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،