• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
2

تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است

  • کد خبر : 10822
  • ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
تفکر بسیجی عامل توسعه کشور است
مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، محمدرسول جلالی مسؤول سازمان بسیج رسانه هرمزگان امروز اظهار کرد: بسیج، نهادی انقلابی و مردمی است که از دل مردم برخاسته و در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، نقشی بی‌بدیل در حفظ و حراست از ارزش‌های نظام داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در ادامه با اشاره به اینکه بسیجیان همواره در خط مقدم دفاع از کشور و ملت بوده‌اند، افزود: مکتب بسیجی، مکتب تربیتی و فرهنگی است که با آموزه‌های دینی و انقلابی، جوانان را به انسان‌های شایسته و متعهد تبدیل می‌کند و همچون مدرسه‌ای است که انسان‌ها را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

وی گفت: اندیشه و تفکر بسیجی به عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل حوادث، تهدیدات و ناملایمات است و هفته بسیج فرصتی مغتنم برای تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

جلالی با بیان اینکه هفته بسیج، یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی جوانان و تربیت‌یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یکی از درخشان‌ترین جلوه‌گاه‌های تفکر بسیج بود و این عزیزان باعث شدند ایران اسلامی‌مان قدرتمند و استوار باقی بماند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان همچنین ادامه داد: خوشبختانه پس از این ایام درخشان نیز با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی در کشور عزیزمان سایه‌گستر بوده و استمرار خواهد داشت.

وی تأکید کرد: بی‌تردید برای رسیدن به قله مدنظر فرمانده معظم کل قوا، باید تفکر بسیجی که بر پایه کار و مدیریت جهادی بنا شده است، در کل جامعه جاری و ساری شود؛ تا بن‌بست‌ها را گشوده و قله‌های افتخار و عزت را فتح کنیم.

جلالی با اشاره به اینکه فرا رسیدن هفته بسیج فرصتی دیگر است که نقش و اهمیت ساختار بسیج در بقاء، اقتدار و توسعه کشور تداعی شود، بیان داشت: همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) بسیج را مکتبی‌ترین و مردمی‌‌ترین نیروی مقاومت در جهان نامید، امروز شاهد بسط و گسترش این تفکر و این مکتب در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای کشور یعنی در فلسطین و غزه هستیم.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان هرمزگان در پایان گفت: علاوه بر حضور بسیجیان در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حریم وطن، امنیت و سلامت، تفکر بسیجی را می‌توان یک عامل اصلی و مهم در رشد و توسعه کشور دانست.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10822

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،