• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
2

۴۸ واحد تولیدی هرمزگان از تملک بانک‌ها خارج شد

  • کد خبر : 11512
  • ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۹
۴۸ واحد تولیدی هرمزگان از تملک بانک‌ها خارج شد
در سال‌های گذشته بخشی از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها قرار داشت طی ۲ سال و نیم گذشته فعالیت ۴۸ واحد تولیدی در استان رفع مشکل و از تملک بانک‌ها خارج شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، عادل شهرزاد معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استاندار هرمزگان افزود: در سال‌های گذشته بخشی از واحدهای تولیدی در تملک بانک‌ها باید تعیین تکلیف می‌شد که باتوجه به نشست‌های کمیته رفع موانع و احصایی که در این حوزه انجام شد، واحدهای تولیدی یاد شده(۴۸ واحد) با رفع مشکل آن‌ها، مجدد به چرخه تولید بازگشت.

وی با تاکید بر نقش بانک‌ها در رونق تولید گفت: بانک‌های استان باید تحت هر شرایطی از تملک واحدهای تولیدی که به هر دلیلی پرداخت اقساط شان عقب افتاده، خودداری کنند و همراهی بیشتر با واحدهای مشکل دار داشته باشند.

معاون استاندار هرمزگان افزود: بانک‌ها نه بنگاه‌دار هستند و نه تولید کننده، بر همین اساس تمام تلاش‌مان این است که واحدهای تولیدی مشکل‌دار را قبل از اینکه تملک شوند، فعال‌سازی کنیم.

شهرزاد گفت: مرکز خدمات سرمایه‌گذاری برای رصد، پایش و نظارت بر طرح‌های حوزه سرمایه‌گذاری و ایجاد بانک اطلاعاتی، به‌عنوان یک نهاد قانونی پای‌کار آمد و در حقیقت با رصد و پایشی که انجام شد و حمایتی که صورت گرفت، این بسترسازی را فراهم کرد تا به مسائل و مشکلات این حوزه رسیدگی کنند.

معاون استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به کسب رتبه نخست حوزه سرمایه‌گذاری استان یادآورشد: طی مدت ۲ و نیم سال گذشته افزون‌بر هفت هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال طرح‌های سرمایه‌گذاری و مجوزهای سرمایه‌گذاری در سطح استان اتفاق افتاده است.

شهرزاد گفت: قدم بعدی بحث تکمیل طرح‌های سرمایه‌گذاری بود، بخشی از این طرح‌ها از سال‌های اخیر بنا به دلایل مختلف غیرفعال و نیمه تمام رها شده بود و نیاز داشت که در این حوزه هم ورود کرده و طرح‌هایی که نیمه تمام بوده، را احصا کنیم .

شهرزاد افزود: در این مدت ۲ و نیم سال دولت مردمی، بالغ‌بر ۸۶۰ طرح سرمایه‌گذاری با اشتغالی حدود ۱۰ هزار و ۶۰۰ نفر و سرمایه‌گذاری حدود ۳۸۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از این حیث نیز استان هرمزگان براساس ارزیابی‌هایی که انجام شد، رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=11512

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،