• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
1

مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد؛ افتتاح مجتمع جامع توانبخشی هلال احمر هرمزگان در روزهای آتی

  • کد خبر : 13360
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان خبر داد؛ افتتاح مجتمع جامع توانبخشی هلال احمر هرمزگان در روزهای آتی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان بیان داشت: مجتمع جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر هرمزگان در روزهای آتی افتتاح می شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ مختار سلحشور مدیرعامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در نشستی خبری ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، از آماده‌باش کامل نیروهای امدادی و درمانی این جمعیت برای ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی خبر داد.
وی عنوان کرد: فعالیت‌های این جمعیت در ایام اربعین در دو بخش اصلی، یعنی عملیات بهداشت و درمان و امداد و نجات، متمرکز خواهد بود.
سلحشور با اشاره به استقرار پایگاه‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در وضعیت آماده‌باش کامل، عنوان کرد: این پایگاه‌ها در محورهای مختلف مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز، خدمات لازم را به زائرینی که قصد عبور از مرزهای کشور به سمت عراق را دارند، ارائه دهند.
سلحشور در ادامه سخنانش افزود: ۵ تیم عملیاتی شامل ۱۰ امدادگر و ۵ خودروی عملیاتی از دیروز با هماهنگی سازمان امداد و نجات کشور در مرز مهران مستقر شده‌اند و آماده خدمت‌رسانی به زائرین اربعین در داخل خاک عراق و مرز مهران هستند.

وی همچنین از سازماندهی یک تیم درمانی ۱۸ نفره متشکل از پزشکان، پرستاران و سایر عوامل اجرایی خبر داد و گفت: این تیم در طی دو روز آینده به عراق اعزام خواهد شد و در مکانی که با مرکز پزشکی حج و زیارت هماهنگ شده است، مستقر خواهد شد. تیم مذکور تا پایان ایام اربعین به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین خواهد پرداخت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان در ادامه با تأکید بر اهمیت آموزش‌های همگانی در جمعیت هلال احمر، بیان داشت: پیگیری موضوع آموزش‌های همگانی، یکی از وظایف اصلی ما بر اساس قانون مدیریت بحران مصوب سال ۱۳۹۸ است.

وی از تمامی اقشار، سازمان‌های مردم‌نهاد و انجمن‌ها درخواست کرد تا در توسعه آموزش‌های همگانی به هلال احمر کمک کنند و افزود: این همکاری‌ها باعث خواهد شد جامعه‌ای آگاه‌تر، آماده‌تر و تاب‌آورتر در مواجهه با حوادث داشته باشیم و خسارات احتمالی را تا حد ممکن کاهش دهیم.

سلحشور در بخش پایانی سخنانش به افتتاح مجتمع جامع توانبخشی جمعیت هلال احمر با زیربنای سه هزارو ۵۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۰۱ میلیارد ریال اشاره کرد و اعلام کرد که این مجتمع با حضور رئیس جمعیت هلال احمر کشور در روزهای آتی افتتاح می شود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=13360

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،