به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری بندرعباس گفت: این سامانه با رویکرد جدید بستر وب، نرم افزار تلفن همراه و تماس تلفنی، با هدف ارتباط مستقیم مردم با مجموعه شهرداری برای ثبت گزارش مشکلات شهری، در دسترس شهروندان است.
فاطمه اهل کوت افزود: بسترهای سخت افزاری، نرم افزاری و نصب سامانههای مرتبط در مدت یک سال صورت گرفته است و در این زمینه سه سطح مدیران، معاونان و کارشناسان آموزشهای لازم را فرا گرفته اند.
بهره برداری از سامانه ارتباط ۱۳۷ شهرداری بندرعباس
بمناسبت دهه مبارک فجر سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.
لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=2110
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 484 بازدید
- بدون دیدگاه