• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
5

مرحله نهایی مسابقات قرآنی سازمان تأمین‌اجتماعی به میزبانیِ هرمزگان آغاز شد

  • کد خبر : 3175
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
مرحله نهایی مسابقات قرآنی سازمان تأمین‌اجتماعی به میزبانیِ هرمزگان آغاز شد
مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارکنان و خانواده آنان آغاز شد.

این مرحله با حضور نفرات برتر مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود و نفرات برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

قابل ذکر است؛ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور بیش از سیصد نفر از کارکنان و خانواده آنان به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌‌شود. |

مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا هرمزگان؛ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارکنان و خانواده آنان آغاز شد.

این مرحله با حضور نفرات برتر مرحله استانی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی برگزار می‌شود و نفرات برگزیده مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

قابل ذکر است؛ مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور بیش از سیصد نفر از کارکنان و خانواده آنان به میزبانی استان هرمزگان برگزار می‌‌شود.

آیات قرآن باید در تمام مراحل زندگی ما جاری باشد

محسن تقیانی در مراسم افتتاحیه مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تامین اجتماعی افزود: امروز علی‌رغم تلاش و تبلیغات گسترده دشمنان، خوشبختانه در کشور فضای قرآنی حاکم است و هر روز بر تعداد حافظان و قاریان قرآن در کشور افزوده می‌شود.

تقیانی اظهارداشت: قرآن تنها معجزه خداوند در بین بشر است که تا الان باقی مانده است و باید قدر آن را بدانیم چرا که این کتاب آسمانی گنج بزرگی است که به وسیله آن می‌توانیم راه سعادت را پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما باید با قرآن مأنوس باشیم و  از آن برای زندگی بهتر بهره بگیریم و تلاش نماییم آیات قرآن در تمام مراحل زندگی ما جاری باشد.

تقیانی بیان کرد: مسابقات قرآنی باید برای ما مقدمه‌ای باشد که با قرآن مأنوس شده و در آیات آن تدبر کنیم و به آن عمل نماییم.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات عنوان کرد: در هنگام تلاوت قرآن، باید به آهنگ تلاوت توجه شود که این آهنگ در ارتباط با معنا و مضامین باشد تا از این طریق بهتر بر قلب و جان مخاطب اثر کند.

تقیانی به خواندن مستمر قرآن تاکید کرد و گفت: در احادیث زیادی به خواندن مستمر قرآن اشاره شده است به همین دلیل تلاش کنیم هر روز آیاتی از قرآن را تلاوت کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی بیان کرد: در بحث حفظ قرآن نیز تاکید زیادی وجود دارد زیرا افرادی که حافظ قرآن می‌شوند، بهتر و راحت‌تر به فهم قرآن می‌رسند و رهبر انقلاب نیز بر حفظ قرآن تاکید فراوان دارند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب بر تربیت ده میلیون حافظ در کشور تاکید دارند خاطرنشان کرد: باید تلاش شود که تعداد حافظان قرآن در کشور افزایش یابد و ما در سازمان تأمین‌اجتماعی نیز برای این امر برنامه‌هایی داریم که بتوانیم تعداد حافظان قرآن در سازمان را افزایش دهیم.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این مسابقات عنوان کرد: افرادی که در رشته‌هایی غیر از حفظ قرآن شرکت می‌کنند، تلاش نمایند که به حفظ قرآن هم بپردازند.

این مسئول اظهارکرد: حضور خانواده کارکنان و برگزاری مسابقات در شرکت‌های وابسته دو تفاوت عمده برگزاری مرحله نهایی بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان تأمین‌اجتماعی است.

تلاش کنیم اشاعه دهنده فرهنگ قرآنی باشیم

عباس اکبری در مراسم افتتاحیه این مسابقات خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات قرآنی باعث می‌شود که بتوانی فرهنگ قرآنی را توسعه داده و ترویج نماییم.

اکبری اظهارداشت: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور کارکنان و خانواده‌های آنان برگزار می‌شود که حضور خانواده‌ها برای نخستین بار محقق شده‌است.

وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و خانواده آنان در قالب دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در رشته‌های حفظ(حفظ کل، حفظ ۲۰جزء، حفظ ۱۰جزء و حفظ پنج جزء)، قرائت، مفاهیم و ترتیل برگزار می‌شود.

اکبری بیان کرد: امیدوارم همه بتوانیم در توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی کوشا و موفق باشیم و تلاش نماییم اشاعه دهنده این فرهنگ در جامعه باشیم.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی هرمزگان ادامه داد: همه باید سعی کنیم کارهایمان نیز رنگ و بوی قرآن داشته باشد و خدا همه ما را در سایه قرآن قرار دهد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=3175

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امام جمعه بندرعباس بندرعباس جزیره کیش، جشنواره مهرپوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده حمید باسره، حمید رجب پور، خلیج فارس دارندگان دستگاه کارتخوان، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرکار خانم فاطمه جراره، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، صنعت دریایی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محمد آقاجانلو، مخابرات منطقه هرمزگان، مدیرعامل ایزوایکو، مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، مهندس حسن هاشمی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان هفته دفاع مقدس، پروین پشتکوهی،