• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
4

فضا برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی مهیا شود

  • کد خبر : 4394
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
امام جمعه بندرعباس از مسئولان خواست با برنامه‌ریزی فضا را برای خدمات‌رسانی مناسب به مسافران و گردشگران نوروزی مهیا کنند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس، اظهار داشت: در ایام پایانی سال قرار داریم و روز آخر سال هم به عنوان روز صنعت ملی نفت ایران نام‌گذاری شده این نامگذاری در خود عبرت‌های ماندگاری در برابر استکبار دارد.

وی افزود: دشمن چه پیش از انقلاب و چه اکنون همواره به دنبال سلطه‌گری بوده و به دنبال آن است آنچه می‌خواهد را بر ملت ایران تحمیل کند.

امام جمعه بندرعباس گفت: با این شرایط برخی می‌گویند باید با آمریکا ایجاد ارتباط کرد، اما تا زمانی که خوی استکباری و سلطه‌گری در این کشور وجود دارد امکان ارتباط میسر نیست.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره سعی داشته در مناسبات خود با سایر کشورها پرچمدار عزت و آزادگی باشد و با هر گونه سلطه‌گری مخالف است.

عبادی‌زاده گفت: استکبار در حال حاضر رویه‌های متعددی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام در پیش گرفته که مهم‌ترین این رویه‌ها بدبین کردن مردم به انقلاب، ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم به نظام است، البته مردم ما هوشیار هستند، اما باید از تاریخ عبرت گرفت.

وی در ادامه خطبه با اشاره به ایام نوروز و تقارن این ماه با ماه رمضان، اظهار داشت: هرمزگان استانی است که در ایام نوروز شاهد جمعیت فراوان مسافر و گردشگر است و نیاز است برای ارائه خدمات مناسب به مسافران در استان آمادگی وجود داشته باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: از سوی دیگر تقارن با ماه رمضان نیز به گونه‌ای است که باید برای محافل انس با قرآن، تدارک افطار و محل اقامت مسافران نیز از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط به ویژه شهرداری اندیشه شود که مسافران با مشکلی مواجه نشوند.

وی ادامه داد: باید برنامه‌ها به نحوی باشد که فضای شهر جلوه‌ای مذهبی و فرهنگی در کنار برنامه‌های سال نو به خود بگیرد، همچنین باید بر رعایت شئونات اسلامی و پرهیز از روزه خواری آشکار نیز تاکید شود.

عبادی‌زاده گفت: البته این تاکید باید به نحوی به مسافران باشد که قهرآمیز نباشد و به گونه‌ای مهربانانه از مسافران و گردشگران خواسته شود در ملا عام روزه خواری نکنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=4394

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،