• امروز : شنبه - ۳۱ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 September - 2024
3

بهره برداری بیمارستان دوم میناب تا آبان ماه

  • کد خبر : 7396
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
فرماندار ویژه شهرستان میناب از بهره برداری بیمارستان دوم میناب تا آبان ماه و همزمان با سفر رییس جمهور به هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، مجید سلحشور فرماندار ویژه این شهرستان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه میناب مرکزیت شرق استان هرمزگان را برای استفاده از خدمات درمانی دارد و این  خدماتی که در این حوزه  فراتر از شرق هرمزگان به مردم  این منطقه وشهرستانهای جنوب کرمان انجام می شود تسریع در انجام کارهای بیمارستان ضروری است.

وی افزود: با همت دولت و وزارت بهداشت و استانداری هرمزگان این پروژه سرعت خوبی را به خود گرفته است که با تلاشهای همه جانبه از سوی مسئولین استانی، این پروژه تا آبان ماه آماده می شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: مقرر است این پروژه در سفر رییس جمهور به استان هرمزگان به بهره برداری برسد که دستورات استاندار هرمزگان نسبت به اجرای دقیق مراحل کار سبب شده است تا بتوانیم با سرعتی که این پروژه به خود گرفته تا آن زمان آماده شود.

14020308000647 Test PhotoN

سلحشور گفت: اعتبارات زیادی برای این پروژه هزینه شده است که شاید برای تکمیل و تجهیز کامل با همه امکانات به ۱٠٠٠ میلیارد تومان اعتبار بالغ شود.

معاون استاندار و فرماندار میناب تصریح کرد:  با تلاشهایی که مسئولان نسبت به این پروژه دارند امیدوار هستیم تا بتوانیم با تکمیل آن خدمات خوبی را به مردم این منطقه که حق آنها است داده شود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=7396

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه بندرعباس بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بندرعباس بیمه سلامت، حبیب بهادری، حسن آرمات، خلیج فارس دانشگاه دریا دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان راه آهن هرمزگان، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سرکار خانم فاطمه جراره، شاعر و غزلسرا، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شهردار مهدی نوبانی، شیخ یوسف جمالی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، فولاد هرمزگان، قشم محمد آقاجانلو، محمد علی بهمنی، مخابرات منطقه هرمزگان، مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیرعامل ایزوایکو، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مهدی دوستی مهدی نوبانی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان وزیر صنعت، معدن و تجارت پروین پشتکوهی،