• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
4

اهدا ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد شرایط در هرمزگان

  • کد خبر : 8505
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴
اهدا ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد شرایط در هرمزگان
با حضور استاندار هرمزگان، 120 قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های واجد استان هرمزگان شرایط اهدا شد

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، صبح امروز با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان، دکتر محمد آشوری تازیانی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل راه و شهرسازی، آموزش و پرورش و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستانی آیین کلنگ‌زنی پروژه ۱۶۰ واحدی فرهنگیان شهرستان حاجی‌آباد و اهدای ۱۲۰ قطعه زمین به خانواده‌‌های دارای سه فرزند در قالب طرح جوانی جمعیت برگزار شد.

 دوستی در این آیین با تاکید بر اینکه تامین مسکن فرهنگیان استان یکی از اولویت‌های مهم در طرح نهضت ملی مسکن است گفت: سه قشر فرهنگیان، پرستاران و کارگران شهرداری‌های استان در اولویت تخصیص زمین برای طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی افزود: متقاضیان فرهنگی در طرح نهضت ملی مسکن احصا شده‌اند و در شهرستان‌های مختلف برای ساخت واحدهای مسکونی زمین مناسب نیز تخصیص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از چالش‌های حاجی‌آباد در طرح نهضت ملی مسکن بحث محدودیت زمین است، بر همین مبنا با تاخیر زمین‌ها مشخص شد و امروز نیز کلنگ زنی ۱۶۰ واحد را در این شهرستان داشتیم.

وی تصریح کرد: در خصوص تسهیلات مسکن هم جای نگرانی نیست، دولت ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته و سود تسهیلات را از ۲۳ درصد به ۱۸ درصد کاهش داده که نکته امیدی هست، بنیاد مسکن متولی این پروژه است و تلاش می‌شود با قیمت و کیفیت مناسب در زمان مقرر واحدها به متقاضیان تحویل شود.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با اشاره به واگذاری ۱۲۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه فرزند گفت: یکی از دغدغه‌های ما جوانی جمعیت است با توجه به برخی سیاست‌های نه درست در حوزه جمعیت، الان دچار مشکلاتی در این حوزه هستیم و بر همین مبنا دولت سیزدهم برخی مشوق‌ها را در حوزه جوانی جمعیت تصویب کرد.

وی افزود: تخصیص زمین به خانواده‌های دارای سه فرزند یکی از این سیاست‌ها است که امروز در استان هرمزگان هم ۱۲۰ قطعه زمین در همین قالب به خانواده‌های واجد شرایط اهدا شد.

دوستی گفت: این آمادگی وجود دارد با توجه به اینکه زمین در نقاط مختلف استان به میزان کافی دیده شده، به خانواده‌های واجد شرایط در قالب طرح جوانی جمعیت، زمین تخصیص یابد.

محمد آشوری تازیانی هم در این آیین با تقدیر از تلاش‌های دولت در خصوص در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی در حوزه جوانی جمعیت گفت:دولت در حوزه جوانی جمعیت اقدامات اساسی انجام داده و کارهای خوبی انجام داده که یکی از این کارها واگذاری قطعات زمین به خانواده‌های واجد شرایط است.

وی افزود: با توجه به اینکه توسعه کشور متکی به جوانی جمعیت است امیدواریم این مشوق‌ها مسیر فعلی جمعیت را به سمت جوانی سوق دهد و خانواده‌های دارای چند فرزند از این طرح بهره ببرند.

گفتنی است در سطح استان ۵۰۰ نفر متقاضی دریافت زمین در قالب طرح جوانی جمعیت هستند که با ۱۲۰ واجد شرایط تاکنون زمین دریافت کرده‌اند و پرونده سایر متقاضیان در حال بررسی است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=8505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، استاندار هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امام جمعه بندرعباس بندرعباس جزیره کیش، جشنواره مهرپوز، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده حمید باسره، حمید رجب پور، خلیج فارس دارندگان دستگاه کارتخوان، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، ذبیح الله خدائیان رضا رفیعی، رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، سرکار خانم فاطمه جراره، شرکت فولاد هرمزگان، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، صنعت دریایی، عبادی زاده عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فرماندار بندرعباس، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محمد آقاجانلو، مخابرات منطقه هرمزگان، مدیرعامل ایزوایکو، مدیر عامل شرکت آلومینیوم المهدی، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه شش انتقال گاز، مهدی دوستی مهدی نوبانی، مهندس حسن هاشمی، نماینده مردم هرمزگان، هرمزگان هفته دفاع مقدس، پروین پشتکوهی،